19 Mart 2013 Salı

"Türk Kadınlar Konseyi" kitabı

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti "Türk Kadınlar Konseyi" kitabını, Bakan Atasayan'a takdim etti
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti; "Kıbrıs Türk Kadınlar Konseyi"nin 37 yıllık geçmişini içeren kitap, Milli Eğitim Gençlik ve Spor Bakanı Mutlu Atasayan’a takdim edildi.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığından verilen bilgiye göre:  Latife Birgen Başkanlığındaki "Türk Kadınlar Konseyi" heyeti Bakan Mutlu Atasayan’ı ziyarete ederek kitabı takdim etti.
Birgen ziyarette,  37 yıllık geçmişi bir kitapta ölümsüzleştirdiklerini belirterek, eğitime daha fazla katkıda bulunmak için  Milli Eğitim Gençlik ve Spor Bakanlığı’yla işbirliğini geliştirmeyi arzuladıklarını kaydetti.
Bakan Atasayan da,  Kıbrıs Türk Kadınlar Konseyi’nin, geçmişten günümüze önemli bir yerinin olduğunu vurgulayarak, eğitim konusundaki çalışmaları ve çabaları için teşekkür etti.

KKTC Milli Eğitim Bakanlığı: "Bakan Atasayan Kıbrıs Türk Kadınlar Konseyi Üyelerini Kabul Etti"

Birgen, Atasayan’a kitap takdim etti
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti "Kıbrıs Türk Kadınlar Konseyi" Başkanı Latife Birgen ve beraberindeki heyet, Milli Eğitim, Gençlik ve Spor Bakanı Mutlu Atasayan’ı ziyaret ederek yayına çıkan yeni kitaplarını Bakan Atasayan’a takdim ettiler.
Birgen: Eğitime katkıda bulunmak istiyoruz
Ziyarette ilk olarak söz alan Kıbrıs Türk Kadınlar Konseyi Başkanı Latife Birgen, Kadınlar Konseyi Derneği’nin 37 yıllık bir geçmişi bulunduğunu ve bu süre zarfında geçmişten günümüze yaşanılanları ölümsüzleştirmek için 37 yıllık geçmişi bir kitapta toparladıklarını belirterek, eğitime daha fazla katkıda bulunmak için Milli Eğitim, Gençlik ve Spor Bakanlığı ile işbirliğini geliştirmeyi arzuladıklarını belirtti.
Atasayan: Kadınlar Konseyi’ni kutluyorum
Kabulde konuşan Milli Eğitim, Gençlik ve Spor Bakanı Mutlu Atasayan, Kıbrıs Türk Kadınlar Konseyi’nin, geçmişten günümüze önemli bir yerinin olduğunu, 37 yıllık bir geçmişi bulunan derneğin bunu bir kitapta toplamasının da önemli olduğunu aktararak, eğitim konusundaki çalışmaları ve çabaları için de Kıbrıs Türk Kadınlar Konseyi Derneği’ne teşekkür ettiğini ifade etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder